var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vaknade typ nyss -.-'

Vill sova mer... Varför kan typ alla mina andra kompisar sova länge Wää O.o
Ska vell ta och äta frukost och slappa framför TVn...
Happp -.-' nu kommer typ mammas kompis hit... Och jag sitter här i soffan med Pjamas och allt...
Aja Ska ju fixa naglar, hår oh smink idag :]
Kan ju fota lite oxå.. För mammas kamera funkar och det gör inte min eftersom jag inte laddat den än
Hehehehehe...
Den har jag ^
Sen den där under
Nice huh? Har ju fler men hittar inte dom

Kommentarer
Postat av: Moa Lindhe

allt bra med dej sötnos? :)

2011-03-20 @ 12:00:15
URL: http://moalindhe.blogg.se/
Postat av: M A J A ♥

Nu har jag dagens blogg i min blogg, om du vill vara med kommenterar du bara "jag är med" eller nåt liknande. Sen lottar jag ut vem som blir vinnare på fredag, den 25 mars!



Kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0