var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 10

Mitt Favoritband
Jaa... Jag lyssnar jette mycket på MCR (My Chemical Romance) och sen gillar jag oxå EMD <33  Det va det jag menade med att jag lätt blir kär, asså i kändisar då och inte "vanliga" killar jag är inte sån här Player som går från kille till kille :3 Men jag vet inte varför men verkligen ÄLSKAR EMD
Jag tycker själv att Danny helt klart är snyggast <3 Men jag skulle inte vilja va tsm med honom eftersom det är ju kul på nåt sett att sitta där framför tvn på kvällen, se dom och skrika som en liten filcka, det är ju nåt speciellt med det :3 <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Du ÄR en liten flicka.

2011-05-08 @ 21:11:20
Postat av: CLARA

Skitfin blogg!

Kan du hjälpa mig och säga vilken av dem här ringarna som jag ska beställa? Vilken tycker du är snyggast? Tack på förhand! /Clara

http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se/2011/05/07/5295627-ring-ring-bara-du-slar-en-signal/#kommentarer

2011-05-09 @ 15:56:55
URL: http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0