var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 12 (Sorry för förseningen)

En resa du gjort
Jaa... Asså det mysigaste är att åka upp till landet varje år <3
Det ligger i Hälsingland och är verkligen en "bondstad" eller vad man ska säga ;P men lixom eftersom jag alltis åkt till landet varje sommar så har jag lixom aldrig varit utomlands riktigt... Och nej jag bryr mej seriöst inte om jag åker utomlands eller inte för jag klarar seriöst inte så varma klimat för jag dricker aldeles för lite och då mår jag lixom bara dåligt... Och jag känner inte riktigt att jag måste åka utomlands heller, lixom ni får tycka vad ni vill men jag gillar verkligen att vara i Sverige, det är ju lixom landet jag är född i och alla mina släktingar bor här utom farmors syster som bor i Kenya :3 Asså jag är lixom helt svensk och jag blir aldrig brun och därför känner jag att åka utomlands för att sola är ju lixom inte nödvändigt ;P Men kanske för att shoppa och bada typ verkar mer verkligt för mej ;D OJOJ vilket långt inlägg

Kommentarer
Postat av: loly :D

mins du vårt fina ordspråk? som typ handlade om dig ;)

2011-05-11 @ 21:09:09
Postat av: KH freak

gillar dig blek :3 du är sååååå söt !!!>3<

2011-05-21 @ 15:29:00
Postat av: KH freak

Bondelåten :P

2011-08-10 @ 12:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0