var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 14

Du och musik
Musik är verkligen allt för mej (och mina kompisar och min släkt såklart)och jag lyssnar på musik varje dag! Seriöst så gör jag det :3 Hehehehehe
Jag lyssnar lixom på musik hur jag än mår <3  Lessen, Glad, Sur, Trött, Skeeta pigg, Ensam Hehehe lixom jag lyssnar verkligen på musik hela tin ^^
Ska kanske gå och lyssna på musik nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0