var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 15

En vänn från förr
Jaaa... Asså det är ju en kompis(eller förredetta bästis) men henne vill jag inte prata om för jag har gått vidare och det har hon nog oxå gjort, vi va vell inte gjorda för att vara 3 stycken... Ja det fanns alltså en till person i det hela. Vår vänskap slutade för ungefär ett år sen, Vissa fattar nog vem det är... Men jag tänker inte "hänga" ut henne i min blogg, det hoppas jag ni förstår
:{D <--- Mustach man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0