var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 16

Ett minne som gör ont
Det är nog att vi hade 2 hundar som är/va dom sötaste,gulligaste och snällaste hundarna i hela världen <33 Tyvärr kunde vi inte ha kvar dom av personliga skäl. Den dagen båda var borta mådde jag inte så bra direkt... Det va som ett stort hål i hela livet. Dom kanske va lite jobbiga men tänk er själva att ni inte kunde bo med till exempel er mamma eller pappa längre, det är så jävla jobbigt att tänka att dom va helt underbara men nu inte finns i mitt liv men dom kommer alltid finnas i mitt hjärta .
Dagen dom va borta är en hemsk dag och jag kommer aldrig glömma hur ledsna vi var den dagen <3

Kommentarer
Postat av: loly

2011-05-16 @ 13:48:16
Postat av: loly

dom va stora men jätte söta



2011-05-16 @ 13:48:52
Postat av: KH freak

sötaste hundarna ever!!!!!!

2011-05-21 @ 15:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0