var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 19

Ett minne som gör dej glad
Jaaa...
När Elsa sov hos mej på min och lorenas fest ^^ <33 Vi hade typ fest och sen skulle madde, rim och johanna sova hos Lorena och Elsa hos mej ;P Vi hade jette mysigt och kul den kvällen och sov ju så mycket ;D Jag somnade typ till i några sekunder men då väckte Elsa mej :}D
Vi hittade grymmaste låten EVER ^^ Elsa vet säkert vilken eftersom vi lyssnade på den idag ;D Timon, Pumba...
Hahaha ROTFL Fy fan va kul vi hade, seriöst!! :D
Varje gång jag tänker på dom dagarna blir jag alltid lika glad och lycklig <333 Vi tog typ inga bilder min vi har ändå minnet kvar i hjärtat och kommer aldrig glööma dej min lilla gölliga, sööta och pluuttiga Apelsin som alltid finns där och har samma J*vla dåliga humor som mej <3 Vi förstår varann så bra och är ämnade att vara tsm för evigt och kommer aldrig att glömma dej Bästa vänn <3333
FBFF = Fucking Best Friends Forever
Vi är som :
Kläder och skor
Sol och stranden
Dej och mej (Fett smart vah??)
Ost och Skinka ^^
Timon och Pumba
Och framför allt så är vi...
SVAMP OCH APELSIN <33333333
=
FETT AWESOME TOGHETER

Kommentarer
Postat av: elsa :)

Tänker också alltid på den dagen <3 :)

Naww.. Vi är verkligen FBBF <33 ;D

Kommer alltid att älska min lilla svamp <333 ;DDD

Nu kommer Mustacha gubbech :}D Yääääyee !! <333 XD



Snäll jag föresten när jag väckte dig i ditt sovande, HÖHH!! ;D

2011-05-17 @ 23:19:57
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0