var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 21 och 22

En dålig egenskap du har
Det är nog att ibland suger jag verkligen på att blogga... Somnu och jag är inte stolt över mej själv :( Men jg har mått dåligt faktisgt!! Aja...
En låt som väcker känslor
Det är såklartCooler Than Me- Mike Posner :D Jag och Elsa har lyssnat på den så många gånger <33 Den väcker känslor och minnen <33 :3 Vi kommer alltid att minnas den här låten och pappret om du kommer ihåg?? ;D Hehehe Mystiska vi är ;D


Kommentarer
Postat av: Elsa Pelsa

Haha, aa! :D hoppas du börjar känna dig bättre! Du kan alltid ringa mig om det är ngt, Det hoppas jag att du vet <33

2011-05-21 @ 20:19:45
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/
Postat av: KH freak

din dåliga egenskap är ju inte lika dålig som min.

min dåliga egenskap är att komma ihåg saker,så se upp för här kommer mästaren på att glömma saker !!!

yay XD!

2011-05-22 @ 08:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0