var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 23

En sista hälsning
Jaa, nu är det över ^^ Kanske gör nåt annorlunda nästa gång... Hehehe mystisk man är ^^ Men aja...
Jaa jag vill vell bara berätta att nu vet ni säkert mer om mig än jag tänkt att folk ska veta om mig Hehehehe Kanske ni kanske fick veta nått nytt om mej, och kanske en massa grejer som ni redan visste, vad vet jag( glömmer jette lätt vad jag säger till folk ^^ Har sagt till maya typ 7 ggr vart min pappa bor och nu "retar" hon mej för det ;P ) Men hoppas ni tyckte det va kul att veta mer saker om mej, och jag hoppas verkligen att ni fortsätter läsa min blogg ett bra tag :3

Kommentarer
Postat av: Maya

''vet du? min pappa bor i *********'' pekar hahahah xD

2011-05-23 @ 22:06:43
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0