var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 3

Mina syskon
Jag har bara ett syskon men i alla fall ^^ Min brorsa heter Pontus och är 14 år men fyller 15 i oktober, han gillar att spela gitarr och att trolla, han har det minsta rummet i vårat hus :3
Han är oftast snäll men ibland så bråkar vi lite... Men det gör väll alla syskon?
Förut köpte han en dator för typ 10 000 och jag känner att han är liiiite töntig ibland eftersom han sitter i sitt rum och om nåt bra är på tv kommer han men sen när det är paus går han igen och kommer tillbaka när det börjar ?.? Det blev lite rörigt det där kanske men aja... Har typ inte mer att skriva...
Juste en grej!
Vi kanske är syskon men vi är INTE lika varann, speciellt inte till stilen.
Jag är Scene Core och han vet jag inte riktigt....

Kommentarer
Postat av: Amanda

DU ÄR INTE SCENECORE, TRO INGET!

2011-05-01 @ 17:49:09
Postat av: KH freak

hon är visst scenecore och en väldigt söt en !!!!

2011-05-21 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0