var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 4

Något du ångrar
Att jag alltid varit så blyg, att jag aldrig vågat säga emot riktigt...
Jag är seriöst jätte blyg men sen när det kommer till att stå på scen så blir alting mycket lättar, jag känner mej inte riktigt lika nervös på nåt sätt.
Jag ångrar verkligen att jag alltid "stått i skuggan" typ ...
Jag försöker bättra mej men asså jag vet inte riktigt...
Jag ursäktar om det här inlägget blev lite rörigt :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0