var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 5

10 saker folk inte vet om dej
1. Jag vägrar att disekera, även om jag får dåligt betyg, även om mamma skulle ge mig 500 spänn om jag gjorde det, det är bara så
2. Jag sitter alltid däckad framför tvn när det är :
Melodifestivalen
Körslaget
Let's Dance
Idol
Talang
Känner mej fett nördig ibland :3
3. Jag pratar ofta med mej själv när jag känner mej ensam ;o
4. Jag är fätt EGO ;D Looove myself <333
5. När jag va liten trodde jag att ugglor hette ögglor :3 <33
6. Jag är sjukt smsberoende ;O BUSTED
7. När jag va mindre brukade jag ta mammas sminkk och sminka mej med ögonskugga, läppstift och sånt :3 Onte för att jag kommer ihåg resultatet men det blev sökert jätte fint *BlinkBlink*
8. Jag älskar Hello Kitty, Teletubies, Lilla Spöket Laban och bananer i Pjamas *ingenKomentar*
9. Jag va blond när jag va liten men det brunt sen...
10. Jag blir skiit lätt kär i killar :3 <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0