var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dag 9

Ett förhållande du minns
Asså det "förhållande" jag tänker mest på är ju det jag har nu med underbara Sebbe <3333 Och det är det gladaste "förhållande" jag "minns" , asså dom förhållanden man har haft brukar ju inte alltid va så glada om man säger så ... Eftersom det betyder att man gjort slut och sånt....
Aja...
Kommer inte på nått mer att skriva... Jag tror i alla fall att vi kommer va ihop länge <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0