var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Har hittat en klänning på en hemsida men nu finns den typ inte kvar!! Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jäääääävla förbannad jag är!!!!!!!!!!!!!!
sorry för att jag svär men jag är så jäääävla sur nu!!!!!!!!
Ska hoppas på att den bara är slut och kommer tillbaka....
Annars vet jag faktisgt inte vad jag ska göra....

Kommentarer
Postat av: KH freak

naaaww, vad synd D: jag ville ju se den och den skulle nog passat dig jättebra <33333333333333

2011-05-28 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0