var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Färga håret+Eurovision Song Contest=

Jaaa Det blire nog jette bra det ^^
Vill faktisgt bli blond igen som jag va när jag va liten men sen blev det brunt :( Vill kunaa färga håret i massa roliga färger som Josa(rosa) och blå ^^ Och kanske lila oxå ^^ Lixom vill att mitt hår ska blekas av solen och bli blont, för innan jag färgade håret lila/svart/rött så hade jag ju blond utväxt ;O Så skulle inte bli förvånad om det blev ljusare mot sommaren men då får jag ta och inte färga och vara ute mycket ^^
Nu till den andra delen :
Det är som en tradition att kolla på ESC och min dröm har typ alltis varit att få stå på scenen som dom gör och uppträda för så många miljoner människor :3
Juste jag och mamma tränade Zumba innan och det är träning, fasst man dansar typ och det är skiit kul men jette jobbigt oxå ^^ Så man har som ett "schema" man ska följa och så :{D
Jag känner det där med hår grejsen att nu kanske ni tänker såhär Men varför bleker du inte bara håret?! Joo grejen är den att jag vill ha friskt och långt hår och blekning skadar så jävla mycket på håret att det inte är sant! ;O Och jag vill lixom inte förstöra mitt håt när jag bara är 12, snart 13, det känns lite onödigt D: Sen vill inte mamma att jag bleker håret heller och nu fattar jag ju varför(har gjort det ett tag men ändå) hon inte villl att jag gör det eftersom det skadar håret D}:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0