var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Förlåt att jag inte... Ätit kakor på länge :[

Hehe
Nää men jag har bara inte bloggat men imorn kommer jag blogga på morronen tror jag eftersom jag har sovmorgon :3 Det e fett skönt ^^
Va hos Loly idag oxå :3 Vi skulle typ göra nån teater/musikal men vi har bara fixat musik och inte kommit längre men vi ska fortsätta imorn eftersom vi slutar tidigt ^^
Börjar lixom 9.30 med att kolla på niornas cabaré
Sen har vi Matte när dey slutar, vet inte hur lång cabaren är...
Sen har vi lunch...
Sen har vi NO och slutar 13.45 ^^ Det e fett skönt <33 ;D
Hehehehe ska skriva dag 5 nu oxå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0