var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gimpade ^^

Blev hyffsat nöjd :)
Nice eller?? ^^ Roosa och allt lixom
Vet att jag suger på att klippa såna där bildgrejsimojs typ sådär men det är skit jobbigt, vill ha som en skriv platta till datan så att jag kan använda och "rita" runt objektet istället för att använda "lassot" i GIMP :3 Hehehehehe Annars känner jag att jag blir bättre och bättre hela tin ^^

Kommentarer
Postat av: Vira

sv: iiwh tack :D haha det är faktiskt sjukt läskigt att byta frisyr, tänkte "vafan gör jag?!" när jag började klippa xD syntes kanske inte men hade lite smått panik tills det blev klart och jag såg att det blev bra haha!

2011-05-30 @ 19:46:37
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0