var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Glad morsdag <33

Idag är det morsdag och jag har gett ett kort till min mamma som jag gjorde på bilden i torsdags ^^ Nu sitter jag här men regn utanför och katt brevid mej ^^ Ska mog äta nåt sen oxå ;P
Snart skolavslutining <33
Juste! ;O
Måste dra hem till pappa och hämta Corpse Bride... Hade glömt det...
Kanske kan fårga fall han kan komma med den idag (vill inte gå i regnet) eller så hämtar jag den imorn innan skolan.... Det blir nog bäst idag faktisgt....
Hade lixom glömt det helt och hållet!!
Vi ska kolla på film på Svenskan och man kunde skriva upp på en lapp vilka filmer man vill se(som man själv har) och sen skulle vår Sv-lärare lotta ut nån, men jag vet ju lixom inte vilken det blev så jag måste ta med den... Hoppas jag inte hämtar den i onödan bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0