var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godmorgon mina små körvar till läsare <3

Hehehe
Vaknade nyss och sitter och chattar med en "kompis"
Nu ska jag nog snart ta och äta lite frukost... Men vet ni :O
Jag måste hitta en "avslutningsklänning" För det är nästan bara en månad kvar ;D
Jag har hittat en klänning men den har inte kommit in än... Sen måste ju mamma tillåta mej ha den oxå... Men det tror jag ;D Hehehehehehe Visar säkert vad jag har på mej, NÄR det är skolavslutning
Ska nog ta med kameran då oxå så blir det ännu roligare *.*
Men vad ska ni göra idag??
Jag ska typ städa :[ Inte direkt så kul, men det blir kuligare med musik ^^
Vet ni vad...
Jag älskar att beställa från nätet för då väntar man ju lixom på att det ska komma :3 Och då slipper man åka till typ SKHLM och så finns inte klänning man tänkte sej så man måste köpa en annan men den kostar 100 kr mer och då har man inte råd med skorna man verkligen ville köpa ;D
Hehehe Ska nog göra "dag 3" nu oxå så att det kommer upp lite senare :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0