var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kameran har inga battierier :(

Så kan inte fota nåt :( Men jag laddar batteriet så att jag kan fota senare ^^ Kanske kan ta med Kamerna :3 Hehehhe Känns som om jag har förlite bilder på mina kompisar i bloggen... Jag kanske är lite väl ego... Hehehe ;D Men aja. Det blir säkert bra.
Ska försöka fixa naglarna idag oxå
Tänkte göra som franskmanikyr fasst i svart med en guldrand typ
Typ som dom jag har där på bilden ^^
Haha bilden är tagen av underbara Elsa <33 När jag sov hos henne.
Vi hade skiit ku som vanligt <33 Det va typ skiit länge sen.
SAKNAR DEJ <333 och när du kommer tillbaka från Falun måste vi träffas(kanske inte direkt samma dag men på helgen kanske??) eftersom det va flera veckor sen D:
Älskar dej min bästa vän och det kommer jag alltid att göra vad som än händer <333

Kommentarer
Postat av: Elsa

Älskar dej med gmn, utan dig skulle jag inte finnas!! :) <33333

Saknar dig sååååååå mycket asså!!!! :(

2011-06-02 @ 21:21:55
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0