var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Klassens dag -.-'

Vilket seriöst misslyckande!!!
Först spenderade vi dagen med att spela brännboll och Lag Nathalie vann(alltså mitt lag) ^^ Jag gjorde nästan frivarv så känner mej fett stolt ;D Men jag råkade oxå skjuta bollen bakåt och rakt upp ;P Äger ju verkligen på brännboll.
Sen åt vi i typ 10 minuter och sen kollade vi på film i klassrummet, filmen var som sagt Bruno och jag kan bara säga att den va hemsk!! Trodde den skulle va lite mindre "snuskig" eller nåt, seriöst så satt vissa killar längst fram typ och kollade hela tin, jag kollade bort skit många gånger. Lixom en kille i vår klass som är lite wierd tyckte till och med att den va för mycket!!
Såå det här va mer "killarnas-dag" än klassens dag med tanke på att alla inte tyckte det va särskilt kul -.-' Aja... Livet är orättvist ganska ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0