var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Mår sådär...

Har typ ont i magen... och ont i huvet
Vi hade idrottsdag idag och den började skiit dåligt men blev bättre sen somtur, det gick sämst för mej på alla grenar utom att stöta kula faktisgt ^^ Har ganska starka armar om jag får skryta ^^ Men sen när vi skulle åka hem märkte maya att hon glömt sin jacka där så hon ringde typ gustav och då åkte hon, jag och våran ena lärare tilbaka och hämta den, sen åkte jag och maya till henne och körde Lego Star Wars men sen typ fastnade vi på en bana, vi visste vart vi skulle men kom seriöst ingen vart -.-' Men nu känner jag mej sämre igen -.-' Det är jette jobbigt!!! Vill inte till skolan imorn men måste nästan eftersom vi har matteprov, det är så dåligt för vi har typ matte prov hela tiden -.-

Kommentarer
Postat av: elsa :)

Stakars svamp :( <3

2011-05-19 @ 19:09:49
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0