var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sebbe va häär <33

Sebbe gick för typ en timme sen D:
Vi hade jätte kul <33
Vi spelade typ monopol och jag vann om man räknade penga mässigt, men han vann om man räknade gata mässigt ;D Det va i alla fall jätte kul <33
Nu tittar jag i alla fall på The Bing Bang Theory ^^
Sen efter maten ska jag läsa på till spanskan imorn och till att jag ska få göra om en del av SO provet, Om stockholms historia, Jag suger verkliigen på det
Aja...
Ska försöka träna jätte mycket i helgen och göra omprovet på måndag, man kan göra det imorn men jag vet inte om jag kommer kunna allt då :]
Nu är det vell ändå dax för en bild??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0