var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ska jag lägga upp en video där jag...

...Sjunger??
Har typ funderat på det men vet inte riktigt...
Men ni måste bestämma det!
Asså jag kanske gör det ändå...
Men i så fall måste ni säga vad ni tycker :3
Jag kan ju lixom bara filma fort så kan ju faktisgt göra det imorn kanske...
Eller juste sebbe skulle ju komma... Hmmmm
Kanske om jag tar med datorn till pappa på fredag <3 ;D
Men bara rent allmänt :
Vill ni se en video där jag sjunger?? ;O
Thats the big question ;O

Kommentarer
Postat av: elsis pelsis! :D

Jaa ^-^ hehe

2011-05-04 @ 19:35:01
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/
Postat av: Maya

japp :)

2011-05-04 @ 20:25:03
URL: http://sotiz.webblogg.se/
Postat av: >:D Smileysen

Självklart >:D <3

2011-05-04 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0