var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar på Tal


Haha men grejen är att jag inte skrev om den eftersom alla andra skulle bli så avundsjuka tänkte inte på det efter att vi hade varit hos Loly ^^
Haha Skam över dej skam över din ko! och Sitt Rosa ! ;D
Såå nice asso :D Mucho e så j*vla skön ;D <33
Såå min lilla Rimis nu kanske du försåtr <33


Kommentarer
Postat av: KH freak

okey :D

I know, mushu han är fan sjönste draken jag känner till!!!

2011-05-22 @ 08:14:52
Postat av: KH freak

skönaste disney figurerana:

Anden (aladdin)

Långben

Mushu (mulan)

Kalle Anka (kalle & co)

Såhär tycker jag XD

2011-05-22 @ 08:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0