var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar på tal

Asså om du inte ens kan ditt eget namn och skriver först ett annat och nu ett nytt så tycker inte jag du ska säga till mej att jag inte är scene core!! Går du i min skola? Ingen anning eftersom du inte vågar skriva ditt eget namn, Jag är Scene Core och sen att jag inte lägger upp bilder där man ser mej seriös eller där jag fixar mitt hår så mycket när jag fotar och sånt -.-'

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är inte scene core, utan scene whore ;)

2011-05-03 @ 15:27:36
Postat av: loly :D

ska du säga som inte ens vågar sklriva ditt egetnamn sen är det jätte fegt att skriva så. hennes stil är jätte cool!!!!!!!!!!

2011-05-03 @ 18:37:21
Postat av: loly :D

ska du säga som inte ens vågar sklriva ditt egetnamn sen är det jätte fegt att skriva så. hennes stil är jätte cool!!!!!!!!!!

2011-05-03 @ 18:37:21
Postat av: jesper

ska du säga, du är säkert fulare än henne

BITCH!

2011-05-03 @ 18:40:58
Postat av: KH freak

Det var de dummaste ja hört D:<

Om du inte gillar hennes still elr hennes blogg så varför faan går du äns in på den här bloggen om man får fråga!? Själv tycker jag att hon e jättesöt och jag älskar henne >3<!!! <333

Det e bara fegt de du gör !!!

2011-07-09 @ 20:36:42
Postat av: KH freak

Och den ända här some e scene whore e du Hanna (elr va fan du nu heter) !!!

2011-07-09 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0