var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Trött -.-'

Nu har jag precis vaknat och ska bara blogga lite fort så att ni vet att jag lever :3
Idag är det måndag och vi ska disikera på NO D:
Vi ska typ disikera bläckfisk...
Jag kan seriöst inte disikera, det känns bara fel för mej att hålla på med ett dött djur på det sättet, okej att jag kan äta det men jag kan inte lixom sitta och ta ut ögon och sånt...
Men nu ska jag börja äta frukost ;D
Hehe Min katt är så glupsk så nu sitter han bredvid mej och väntar på att jag ska gå och hämta nått att äta så han oxå kan äta :3 Hann e såå sööööt

Kommentarer
Postat av: Maya

Sv: haha nej...försöker bara lära mig ps och sen tycker jag att det blir finare i ps. Gimp använder jag om jag sitter på min minilaptop annars blir det ps på stationära :)

2011-05-02 @ 13:11:02
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0