var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vaknade nyss :3

Jag årkade inte kolla på hela eurovision eftersom jag visste att jag behövde gå upp tidigt för att sminka mej och fixa håret ^^ Men som jag har sett på ågras bloggar så har alltså inte sverige vunnit >:[ Har hört att Azerbaijan vann, tyckte inte dom va så bra men aja... Tyckte seriöst att vi skulle vinna, men aja... Hade Danny gått vidare till ESC så hade säkert han vunnit eftersom han är känd i nästan hela Europa ^^ Lixom han är känd i Frankrike, Polen och många fler så då kanske vi hade större chans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0