var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

10 saker

Nu kommer 10 saker som ni nog inte vet om mig, vissa kanske vet några av dom här men aja :P
·Jag är skit rädd för andar och ser skuggor ibland hemma(Btw vi bor brevid en kyrkogård)
·Jag kan inte dra för draperierna när jag ska bada eller duscha, stänger och låser bara dörren för annars får jag panik känslor och det känns som om nån ska göra så att jag drunknar eller nåt sånt...
·Anledningen till att jag vill ha en pojkvän är inte för att pussas och hångla och hålla på med sånt, det är för att jag vill ha nån att krama om när man känner sig nere och ha nån att prata med när man bara känner sig ensam
·Jag hatar att såra folk
·Jag är aldrig 100% säker på allt jag gör, jag chansar på att saker blir bättre
·Jag tror att jag ibland är galen för jag hör saker och ser saker som andra inte ser...
·Jag tycker inte att det är så läskigt att kolla på skräckfilmer, hade hört att The Ring skulle vara jätte läskig men tyckte inte den var såå läskig ändå
·Jag vet inte vad jag mer ska skriva :/
·Jag älskar små bäbisar och har alltid velat ha en lillasyrra eller lillebror
·Jag hatar personer som är kaxiga och dryga men är själv j*vligt dryg och kaxig xS

Kommentarer
Postat av: loly

ja tror inte ja viste nån av dom där sakerna XD

(förästen ledsen att jag komenterar så sent :P )

2011-11-11 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0