var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dagens outfit är fiin :D

Suddig men vacker :3
Tröja-Mammas gamla :P
Kjol- köpt av klara ^^
Nit bälte- Punkt shop
Strumpbyxor- H&M
Det var typ det ^^
Tyckte att det var skojigt men nu måste jag verkligen gå för annars kommer jag försent och det kommer ju inte bli så skojigt för att jag måste få bra betyg :3
Btw har jag hittat ett gymnasium jag vill gå på efter 9an Hehe kanske lite tidigt men jag vet vad jag vill gå för inriktning så har hittat ett bra som ligger nära :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0