var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I can still recall our last summer

Tänkte va en duktig liten flicka och gå och lägga mig nu eftersom imorn ska jag ju hinna fixa håret och sånt :3 Måste sätta upp det för har en massa hårspray i håret och då är det inge smart att platta eller locka det för då bränns det :/ Eller om man har pytte lite i så kanske det inte är så jätte "Big Deal" men nu har jag toksprayat  Ehehe x.X
Sen så håller jag på att hitta bra bilder med en lugg jag vill ha :3 För ska klippa mig sen nångång på lovet typ :P Ska försöka hitta dom perfekta bilderna så att jag kan visa EXAKT hur jag vill ha det :3 För jag vill inte försöka mig på att fröklara för personen hur jag vill ha det för då vet jag att det kommer bli FEEEEL O.o OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0