var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Imorn kl. 11.11

Då händer det grejer :3
Då är det 11/11-11 11.11 :D Bara en massa ettor ^^ Har satt larm på mobilen så jag inte glömmer bort för det här är verkligen ONES IN A LIFE TIME!!
Inget blev som planerat idag, skulle va med alex men vi kanske ska vara med varann imorn istället och vi skulle ha repat men både maya och klara va sjuka så det blir inget, sen kom jag till skolan en timme förtidigt i morse -.- tänkte att klockan var 9 när den var 8 Satt i skolan själv i typ 40 minuter D: Och det är sådana gånger man hatar sig själv för att ha glömt hörlurarna... Nu borde ni tyckasynd om mig men att jag är duktig som ska gå och träna ZUMBA nu :D
HARD CORE!

Kommentarer
Postat av: Maya

Snygg man är :D

2011-11-10 @ 20:44:11
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0