var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Mår inte så bra faktiskt...

USCH!!
Vi som skulle försöka repa idag så mycket som möjligt, men det går ju inte nu när jag knappt kan sjunga -.-' Har ont i huvudet, mår illa och har ont i halsen...
Jag hatar att bli sjuk när det blir såhär... Och problemet med att jag inte kan sjunga är att jag inte ska sjunga på några dagar för då kommer det ta ännu längre tid tills jag blir frisk D: Vi får bara hoppas att allt blir bra snart för att jag orkar inte med längre att vara sjuk och att vi inte kan repa ...
Ska i alla fall ta och äta frukost och sen gosa ner mig i nått, måste duscha oxå... och jag tränade aldrig heller igår -.- OMG vad jag är dålig!! Här skulle jag vara duktig och duscha, träna men nää då. Orkar inte med nåt längre känns det som, inte för att jag är för trött och bara inte orkar av utmattning, utan för att jag inte har nån lust till att göra olika saker PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0