var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Myser med mamma och Bäääbis ^^

Har en mysig lördagskväll med mamma och bäääbis , det är en härlig kväll det :3 Tänker nog ha på ansiktsmask sen och ha lite spa kanske, med fotbad och allt MYYS :D
Måste göra om mina naglar oxå... Har redan tagit av 2 stenar så behöver fixa om dom :3
Btw har jag börjat fixa en önskelista till julafton och hoppas jag får allt jag önskar mig :3 Har hittat jätte mycket fiiina kläder som jag vill ha och sen har jag hittat lite andra fina saker jag vill ha ;D Det kommer nog bli en ganska nice jul i år om jag ska vara ärlig, vilket jag ska... Ska köpa nån fin klänning eller nåt jag kan ha på julafton, vill hitta nått fin men inte nått allt för överdrivet som jag bara kan ha en gång, vill kunna använda den ofta och att det inte ska vara för dyrt :/

Kommentarer
Postat av: LLaakriis

kan du inte lägga upp din önskelista ? skulle vara jävligt roligt :D

2011-11-13 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0