var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

NY DESIGN!!

:D
Klara den lilla figuren hjälpte mig att fixa med det sista så att allt skulle funka bra ^^ OMG Är ganska stolt med den faktiskt ^^ Btw så är det ju transparent header så jag kommer nog byta färg på bloggen då och då så bli inte rädd om ni kommer och bloggen är blå ^^ Sen har jag gjort bloggen myyycket bredare och om ni inte ser den nya designen är det bara att uppdatera sidan eller klicka på F5 :]
Idag gick jag hem till Klara efter skolan med Maya och Jonas ^^ Vi typ sov på klaras säng lite fast först ville jag och maya men klara och jonas bara pratade och muppade sig x.X Sen ville dom sova och då började jag och maya bara att asgarva xD Haha Sen spelade vi Hotel 626 ^^ Klaras pappa har varit med och gjort det och det är hans kompisar som lixom "är i spelet" ;D
Sen när jag skulle gå ville knappt Jonas lämna tillbaka min mössa D: Han gillar att springa runt med den :P Vi byter alltid på örbygårn så han får låna min och jag får låna hans Bad hairday mössa :] Testade klaras Adidas kofta och hade jonas mössa och då såg jag ut som fjorre ^^

Kommentarer
Postat av: Klara

like! (Y)

2011-11-22 @ 06:14:38
URL: http://cherrychick.blogg.se/
Postat av: Anonym

STOLT FOOOTOGRAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2011-11-22 @ 09:48:15
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0