var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

OMG :P

Nu ska jag gå och sova, för vi har ju sovmorgon imorn och då har jag låååånga tid på mig att fixa mig och så :P Sen kan jag ju sova jätte länge... Ska oxå ringa maya  vid 8 tiden för hon vill att jag ska väcka henne ... WIERD xD Ska i alla fall gå och ta bort sminket nu men ni kan få en fiin liten bild för att ni är sååå snälla och goa :3
Riktigt snygg man är :P Btw påminner den här sminkningen om en annan som jag gjorde för typ as länge sen och den kan ni oxå få se så får ni säga om dom är lika :P
Bara läpparna som inte var röda... :3

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ha en bra dag!

2011-11-17 @ 15:23:31
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0