var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

OMG ...

Min brorsa och pappa ska dra till min farmor idag/ikväll och jag vill följa med... men ändå inte! Grejen att jag vill åka är för att jag vill va med min pappa och med min farmor, jag vill komma ifrån allt och bara ta det lungt och jag längtar skiiiiit mycket upp till landet!
Och varför jag inte vill åka är för att det är halloween fest grej i örbygårn på fredag, jag vill inte missa repningar och det skulle vara mysigt att få vara lite med mamma själv!
Asså omg vilket uschligt problem jag har och nu tänker jag inte bry mig faktiskt om vad andra tycker för att det är klart att bandet vill att jag stannar medans mamma kanske tycker det är bra för mig att bara ta det lungt och vila upp mig...
Jag vill verkligen träffa min farmor...
OMG sitter här och gråter... vill inte göra nån ledsen , vill inte att bandet ska tycka jag är en svikare och vill inte att min farmor ska tro att jag inte vill träffa henne...
Min brorsa ska hämtas runt 12-1 tiden så får ju ta och bestämma mig snart.
Vare sig jag pker eller inte så kommer det komma ett inlägg sen som berättar ALLT


Kommentarer
Postat av: Klara

Natti du får åka, du sviker inte bandet eller något. Vi kan göra alla scener i filmen som du inte e med i och sånt. Åk om du vill

2011-11-02 @ 11:27:26
URL: http://cherrychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0