var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Plugg,ät och dusch

Det är så som kvällens planer är, har ju lixom so läxförhör imorn så ska läsa igenom mina anteeckningar och så men nu ska jag gå och äta ^^
Ska blogga jätte mycket nu tiden som kommer för jag märker att ni läser ju min blogg när jag väl bloggar och det är ju jätte skojigt :3 Mee like :D
Så innan jag ska sova så kommer det nog ett litet godnatt inlägg ^^ Ska oxå torka håret eftersom att den lilla duktiga och söta*host* flickan som heter Nathalie ska platta håret imorn och va seriös med allting nu! Btw är det nästan bara 20 dagar kvar till spelningen :D
Så nu är det bara att repa, repa, repa och äta kakor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0