var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Rest In Peace...

OMG D:
Efter all den här tiden så försvinner du bara ur mitt liv :O Du släcktes som en låga mitt i vintern... Har känt dig ett tag nu och sen försvinner du bort med ljuset till mitt hjärta, du var anledningen till att jag kom upp på morgonen. Du fanns där när jag var ledsen.
-
-
-
-
-
-
Ta inte det här som om min kompis har dött, för det är min klocka som har dött D: Det kanske blev lite random allt men det är sant ändå. Den gick sönder igår när jag skulle sova D:  Haha :P Tycker i alla fall att alla borde skriva nån fiin komentar som får mig att må bättre :3
Idag är det bara att plugga efter skolan eftersom vi har prov på fredag i SO:n -.- Det gick ganska bra förra förhöret så ska försöka ännu mer den här gången om det går??
Hittade ingen bild på min klocka så ni får en bild på en(två) klocka jag vill ha :3 Vem vill inte ha en Darth Vader alarm klocka liksom :D

Kommentarer
Postat av: loly

haha synd ;)

2011-11-29 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0