var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Serious business

NU KOMMER EN VIKTIG GREJ!!!
Ikväll eller rättare sagt i natt så kommer det komma upp ett inlägg som kommer bli spännande att läsa komentarena till det *hehehehe*
Jag tänkte bara skriva mest att nu ska jag sova för ska hinna fixa mig imorn och sen hade jag ju SO förhör idag som ni nog läste igår och det gick väl hyffsat bra?
Sen måste jag dra och köpa en pensel O.o En smaaal pensel oxå, ska köpa så jag kan göra mer roliga grejer till naglarna ^^ Hehe Det verkar väl nice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0