var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

SOVA...

Tänkte göra klart engelska läxan och sen sova :3 Längtar stoooort till imorn men kan försöka blogga lite, kanske sover hos Klara med bandet fredag till lördag så ska fixa lite nu.. :P
Och svar på en fråga jag fick:
Jaa, vad hade hänt... Jag blev irriterad och sen ledsen. Vet inte vad jag mer ska skriva lixom... Aja mår bättre nu och inget hemskt hände. Så börja inte tro att bara för att jag har emo stilen så satte jag mig i köket och skärde på min arm, är inte en sån person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0