var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

The botten is nådd

Ska ta och sminka mig och fixa håret nu och sen ska vi åka till Lilli och Danne :3 Ska ta och fota också ^^ Duktig flicka som jag är ;D
Jag har fixat designen men den funkar inte riktigt så jag ska försöka lite senare men eftersom ni är såå söta så ska ni få se en liten sneak peak på den :3
Mer får ni inte se :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0