var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tjejer alltså -..-

Vad är det med nästan alla tjejer(inte alla, bara typ 99%) ?!
Varför är alla så gaaaaalna i Twilight filmerna, jag kollade lite på första filmen och den sög -.- Läste typ första kapitlet i första boken och fastnade verkligen inte, det var ju bara om att Edward tyckte att Bellas blod luktade super gott och så... Jag kan fatta att folk kan gilla dom lite, men när dom sänker från 15 till 13 för att det typ är så många upprörda fans så är det nåt stort på gång xD
Men jag fattar verkligen inte vad det är med twilight som alla gillar så mycket, kan nån berätta för mig varför twilight är så bra. Själv tycker jag bara att det är 2 skådisar som knappt visar några känslor, bara min åsikt så kom inte med nåt du suger för att du inte gillar twilight för att jag kommer nog aldrig göra det heller.
Tillbaka till alvaret!
Sitter och ska göra klart det sista på engelska läxan för att jag är sååååå duktig *himmlar med ögonen*
Fiiin låt :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0