var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dags att bada

Nu ska jag ta och bada typ och slappna av. Vi repade lite idag och det gick vell bra antar jag? Men måste verkligen dra och köpa skor snart för det börjar ju bli super kallt! Är faktiskt jätte trött och vill bara sova och stänga ute allt... Sen måste jag dra och köpa lite andra grejsor. Ska ta med mig nån och åka...Om typ 20 dagar är det halloween och längtar suuuuuuuper mycket!! ^-^ Thihihihi
Orkar inte blogga tyvär men tänker ta och sitta och pyssla ihop en ny design snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0