var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dricker juice ^-^

Yuuummmiiieee
Och alla som inte tycker att juice är gott, låt er mjölk döö ;D
nu var jag väääädigt *host* seriös... NOT
Snart ska jag dra till skolan men ska fixa mig lite till först för annars kommer jag gå i pjamas i skolan... Ehehe ritkigt snyggt *host*
Hoppas i alla fall att er dag blir nice och mysiiiig för på hösten är det mysigast att få kramar på, eftersom det är kallt och en är det alltid mysigt med långa promenader bland löööven
Och nej jag har inte gått nån lång promenad typ, eller joo det kanske jag har.... Men det låter myysigt ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0