var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I <3 Shopping

det var fett kul idag , först så satte jag mig på bussen till skärholmen och elsa klev på vi fruängen så åkte vi till skärholmen ♥ Sen gick vi in på en massa affärer och jag löpte lite om man säger så ;P Köpte en skjorta,en baseball tröja, en tisha, ett halsband, nagellack och loose powder ^-^ Bilder kommer nog imorn eller inte alls :/ Ska försöka fota mer till bloggen nu för jag vill ju ha en massa bilder till sen när jag blir äldre och kan kolla tillbaka på allt... Btw så ska jag vara hos Klara vid 11 tiden? imorn, så nu är det dags att soooooova eftersom jag ska fixa mig imron också.
Cooooolingar vi är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0