var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Känner att jag lägger upp...

...Jätte lite bilder och sånt O.o
Inte bra asså...
Ska försöka bättra mig och därför tar jag med mig kameran till skolan så kan jag göra nått skoj inlägg när jag kommer hem ^-^
Ska börja fixam mig nu , men vi ses ikväll hoppas jag ;)
Fiin bild med utväxt och ser ut som en MUPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0