var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Maya är hääär :D

Men det är nattis som skriver....
Aja vi ska äta snart och sen åker vi och repar ett tag och sen bär det av hem och att måla lite naglar på mig ^-^ Hehe
men nu har maya typ somnat i mitt knä :] Det gillas ;) :thumbsup:
Aja jag hoppas att ni inte blir för skrämda nu under halloween för jag och maya och klara ska dra ut på bus eller godis ;D

Kommentarer
Postat av: Okänd

DIN MAMMA!!!!!

2011-10-27 @ 20:38:59
Postat av: Okänd

K BRY

2011-10-27 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0