var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

MAYA IN THE HOUSE!!

Näää :P Tänkte skriva medans vi väntar typ... Vi slutade fett tidigt och sen dampa jag och maya ut...
För att vår fuckade skit skola tyckte att det verkade jätte kul att vi skulle ha simtest på fredag nästa vecka när det är halloween i skolan och man ska klä ut sig !!! *angry*
Asså man vill ju inte sminka sig på morgonen, åka till skolan och vara i skolan i typ 1 och en halv timme och sen åka och simma, sen komma tillbaka utan smink och det tar ju ett tag och ta bort allt oxå!! SKIT SKOLA!!! USCH
Asså dom behöver ju inte förstöra bästa dagen på året bara för ett litet skit sim test! Jag kan simma, och jag simmar hellre på lovet eller min lediga tid än på halloween! Vill seriöst åka med killarna som ska åka på morgonen eller nått -.- Hatar min skola just nu!!


Kommentarer
Postat av: KH freak

Why the fuck måste vi ha det där jävla simtestet varje jävla år när dom redan ser året innan om vi kan simma eller inte!? ]:< hate you school, jag svär kmr bomba den en dag!!! Mohahahahahahaha >:D <3333

2011-10-23 @ 10:13:23
Postat av: KH freak

^

| Ja, jag vet att jag e helt weird i huvet.... that's who I am :O

2011-10-23 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0