var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Maya sover :O

Jag och maya är hos mig och hon har typ somnat på min säng... Wierd
Hon verkar fett trött och ska låta henne sova ^-^
Aja nu till något heeelt annat

Hur vet man att man är kär? Du gillar personen och blir glad när du ser den och så men när är man som kär "på riktigt"? När det pirrar i magen varje gång någon pratar om personen? När du tänker på den här personen konstant och när du inte tänker på den personen då har du marddrömmar? Eller känns det bara heelt rätt när du tänker ihop er 2...
Tiden kan man inte pausa, du måste göra det som känns bra då, här och nu. Även om man inte är säker på vad man gör så går livet vidare, eller hur? Du kan nästan aldrig vara hundra procent säker på allt du gör, visa för dig själv att du inte vill sitta i ett hörn och inte ta några risker?
(Mina inlägg blir lite konstiga när jag bara skriver av mig, men det är väl därför ni läser min blogg. För att jag är annorlunda?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0